REGULAMIN SKLEPU „LILMIL”
obowiązujący od dnia 15 stycznia 2024 roku.
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki oraz zasady działania sklepu internetowego www.lilmil.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”). Za pośrednictwem Sklepu Internetowego, Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów usługi drogą elektroniczną, jak również umożliwia Klientom zapoznanie się z Towarami i zawarcie Umowy sprzedaży
- 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Www.lilmil.pl to nazwa sklepu internetowego dostępnego w domenie lilmil.pl, prowadzonego przez Annę Łosińską z siedzibą w Białe Błoto 26, 83-440 Karsin, REGON: 527405921, NIP: 5911612561 (dalej jako Usługodawca lub Sprzedawca)
- Dane kontaktowe serwisu:
Lilmil.pl
Anna Łosińska
Białe Błoto 26
83-440 Karsin
- Adres poczty elektronicznej:lilmilanna@gmail.com
- Numer telefonu: + 48 725 009 244. Obsługa Klientów odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie
z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient).
- Regulamin Sklepu internetowego lilmil.pl dostępny jest nieprzerwanie na stronie internetowej lilmil.pl w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści przez każdego użytkownika.
- 2. SŁOWNICZEK POJĘĆ
Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są poniżej wymienione terminy należy przez nie rozumieć:
Regulamin – niniejszy dokument wraz z wszelkimi załącznikami i dodatkami do niego, które wyraźnie się do niego odwołują i stanowią jego integralną część.
Cena – wynagrodzenie Usługodawcy wskazane w polskich złotych wraz z należnymi podatkami z tytułu wykonania Umowy
Cena początkowa – pierwsza cena Produktu, po jego dodaniu do Sklepu.
Cena ostatnia najniższa – najniższa cena, w jakiej Produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni.
Cena promocyjna – cena Produktu w Sklepie po obniżce, w związku z ogłoszeniem przez Usługodawcę, promocji.
Dane płatności – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.
Dzień roboczy – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, gdzie widoczne są wybrane przez Kupującego Produkty.
Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i korzystająca z Usług dostępnych w Sklepie. Kupującym może być Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta.
Polityka prywatności – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych. Dostępny w zakładce Polityka prywatności.
Produkt – projekt architektoniczny
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.lilmil.pl
Treść cyfrowa – dane wytworzone i dostarczane w postaci cyfrowej.
Umowa – umowa zawierana pomiędzy Usługodawcą, a Kupującym za pośrednictwem Sklepu i opłacenie złożonego Zamówienia przez Kupującego, w ramach której Usługodawca zobowiązuje się do udostępnienia Produktu, a Kupujący do zapłaty ceny. Umowa zawarta jest z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Usługodawcę.
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Usługa elektroniczna – usługa świadczona elektronicznie w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Kupującego za pośrednictwem Sklepu.
Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca na wytwarzanie, przetwarzanie i przechowywanie danych lub dostęp do nich w postaci cyfrowej lub usługa pozwalająca na wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, lub inne formy interakcji przy pomocy takich danych.
Użytkownik – każda osoba fizyczna korzystająca ze Sklepu, w tym Kupujący.
Usługodawca/Sprzedawca – Lilmil Anna Łosińska Białe Błoto 26 83-440 Karsin
Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, polegające na wyborze określonego Produktu lub Usługi do zakupu, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy na warunkach określonych w Regulaminie.
- 3. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
- Sklep Internetowy funkcjonuje na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie. Korzystanie ze Sklepu jest nieodpłatne, dobrowolne, zaś w przypadku chęci zakupu projektu – dozwolone dla pełnoletnich użytkowników sieci Internet.
- Korzystanie ze Sklepu przez użytkownika oznacza akceptację postanowień Regulaminu.
- W celu dokonania zakupu, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika sprzętu komputerowego o warunkach technicznych takich jak:
- dostęp do urządzenia elektronicznego podłączonego do sieci Internet,
- zainstalowany i aktualny system operacyjny oraz przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
- w przypadku chęci zakupu Produktów – posiadanie rachunku bankowego,
- posiadanie pakietu oprogramowania – na przykład oprogramowania biurowego Microsoft Office lub jego innego odpowiednika.
- Usługodawca podejmuje wszelkie starania i działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Użytkownik winien poinformować Usługodawcę o jakichkolwiek nieprawidłowościach związanych ze świadczeniem usług (w tym, w szczególności, jeśli ma problemy z uruchomieniem zakupionego Produktu). Usługodawca nie odpowiada za okresowy brak dostępu do Sklepu wskutek awarii, napraw lub modernizacji, działania siły wyższej, przerw w dostępie do Internetu lub energii elektrycznej.
- Sprzedaż Produktów odbywa się w Sklepie 24h na dobę 7 dni w tygodniu.
- Kupujący, który zakupi Produkt w Sklepie, akceptując warunki Regulaminu wyraża jednocześnie zgodę na przesłanie faktury VAT (lub innego rachunku) dotyczącej danego Produktu.
- 4. ZAMÓWIENIA
- Projekt/Produkt zawiera:
- rzut fundamentów,
- rzuty wszystkich kondygnacji,
- rzut więźby dachowej,
- rzut dachu,
- przekroje pionowe,
- elewacje,
- Kupujący dokonuje zakupu Produktu poprzez złożenie Zamówienia w Sklepie.
- Wybrany przez Kupującego Produkt trafia do Koszyka, gdzie może dodać liczbę oraz rodzaj Produktów. Kupujący może dodać więcej niż jeden Produkt do Koszyka.
- W celu dokonania zakupu Kupujący winien dodać do Koszyka Produkt, a następnie w zależności od woli, kontynuować zakupy lub przejść do finalizacji Zamówienia, podążając za komunikatami wyświetlanymi w Sklepie.
- W celu złożenia Zamówienia Kupujący zobowiązany jest do podania danych takich jak: imię i nazwisko, kraj/region, ulica, kod pocztowy, miasto, numer telefonu, adres e-mail. W przypadku przedsiębiorcy lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta również opcjonalnie nazwę firmy oraz numer NIP.
- Zapłata za projekt następuje w formie przedpłaty – przelewem bankowym na rachunek bankowy wskazany na Stronie internetowej Sklepu.
- Kupujący jest zobligowany do zaznaczenia „checkboxa” o zapoznaniu się z regulaminem Sklepu. Wszystkie te informacje wyświetlane są przy formularzu Zamówienia w Sklepie.
- Zaakceptowanie komunikatu, o których mowa w ust. 6 powyżej jest niezbędne do realizacji Zamówienia.
- Kupujący ma świadomość, że dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” potwierdza złożenie Zamówienia z obowiązkiem uiszczenia należnej Usługodawcy zapłaty. Potwierdzenie złożenia Zamówienia stanowi oświadczenie woli Kupującego zawarcia z Usługodawcą Umowy, zgodnie z treścią Regulaminu.
- 5. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY
- Zawarcie Umowy pomiędzy Kupującym a Usługodawcą dochodzi do skutku po złożeniu Zamówienia przez Kupującego, zgodnie z procedurą opisaną w § 4 Regulaminu.
- W przypadku Zamówienia, które należy opłacić na podstawie faktury wystawionej przez Usługodawcę, Kupujący obowiązany jest do zapłaty Ceny w pełnej wysokości oraz w terminie wskazanym na fakturze wystawionej przez Usługodawcę. W przypadku niedopełnienia powyższego obowiązku Umowę uważa się za niezawartą.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie przyjmuje je do realizacji. Czas realizacji zamówienia (dostarczenie projektu) to 24 godziny, licząc od daty zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Umowę uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail zawierającej Produkt ( w formie cyfrowej) o której mowa w ust. powyżej.
- W przypadku podania przez Kupującego nieaktualnych lub nieprawdziwych danych może to prowadzić do niemożności realizacji zamówienia.
- W przypadku odmowy przyjęcia oferty złożonej w ramach realizacji Zamówienia, Umowa nie zostaje zawarta. Usługodawca niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia wysłania wiadomości o odmowie przyjęcia oferty zwraca Kupującemu uiszczoną przez niego Cenę, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.
- 6. DOSTAWA
- Dostawa Produktu realizowana jest poprzez wysłanie Kupującemu wiadomości e-mail zawierającej Produkt w formie cyfrowej tj. plik PDF. Wiadomość ta jest wysyłana Kupującemu niezwłocznie, nie później niż 24h od momentu zapłaty za Produkt.
- Dostawa zamówionego Produktu jest nieodpłatna.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu liczy się od dnia uznania zapłaty na rachunku bankowym Usługodawcy.
- Zamówienie Produktu uważa się za zrealizowane z chwilą wysyłki wiadomości, za pośrednictwem poczty elektronicznej, zawierającej Produkt.
- Czas realizacji Zamówienia może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Usługodawcy (siła wyższa, w tym w szczególności awarie, problemy techniczne).
- 7. NIEZGODNOŚĆ Z UMOWĄ
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego, jeśli Produkt jest niezgodny z Umową.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności Kupujący winien skontaktować się z Usługodawcą (na adres e-mail lub listownie), określając swoje roszczenie względem Produktu.
- Jeśli Produkt jest niezgodny z Umową, Kupujący może żądać doprowadzenia do jego zgodności.
- Usługodawca doprowadza Treść cyfrową do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Usługodawca.
- Więcej informacji na temat praw kupujących można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
- Jeśli Kupującym jest Przedsiębiorca, odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu niezgodności z umową jest wyłączona.
- 8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument, który zawarł z Usługodawcą Umowę, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyn oraz bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługujeKonsumentowi w odniesieniu do: umów o dostarczanie Treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia (tj. uzyskanie do nich dostępu) rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy, Umowy o świadczenie Usług elektronicznych, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.
- 9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- W odniesieniu do danych osobowych podawanych przez użytkownika, za pośrednictwem Sklepu internetowego, Sprzedawca pełni funkcję Administratora. Danymi takimi mogą być dane zawarte przy składaniu zamówienia tj. procedury opisanej w ust. 4.
- Administrator przetwarza Dane Osobowe użytkowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności z przepisami RODO.
- Administrator stosuje niezbędne środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu Danych Osobowych przesyłanych drogą elektroniczną przez osoby nieuprawnione.
- 10. REKLAMACJE
- Usługodawca zobowiązany jest do dostarczania Kupującemu Produktów zgodnych z Umową.
- Wszelkie reklamacje związane ze świadczeniem przez Usługodawcę Usług lub dotyczące Produktów, Użytkownik może zgłaszać w języku polskim na adres e-mail: lilmilanna@gmail.com lub listownie na adres: Lilmil Anna Łosińska Białe Błoto 26 83-440 Karsin
- Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko lub firmę Użytkownika, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości, której dotyczy reklamacja, a także konkretne żądanie związane z reklamacją.
- Reklamacje nie zawierające powyższych danych nie będą rozpatrywane. Jeśli będzie to możliwe Usługodawca skieruje do Użytkownika prośbę o uzupełnienie reklamacji o potrzebne dane. Jeśli wysłanie takiej prośby z uwagi na brak adresu Użytkownika nie będzie możliwe – reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnej reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji będzie dokonane w tej samej formie w jakiej Usługodawca ją otrzymał, chyba, że Użytkownik wyraźnie zażąda odpowiedzi w innej formie z zastrzeżeniem, że rozpatrzenie reklamacji może odbyć się albo poprzez odpowiedź na e-mail albo listownie.
- 11. ZMIANA REGULAMINU
- Sprzedawca zastrzega możliwość zmiany niniejszego Regulaminu.
- Zmiana treści Regulaminu staje się skuteczna z momentem umieszczenia nowego regulaminu na stronie Sklepu Internetowego.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu 01.15.2024 r.
- 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Prawem właściwym do stosowania niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- W sprawach nieuregulowanych postanowieniami Regulaminu zastosowanie mają odpowiednie przepisy, w szczególności przepisy Ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn.zm.) oraz RODO.